keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Lomafiiliksiä

Pahoittelut blogihiljaisuudesta, olen nauttinut kesäloman aloituksesta täysillä! Vaikka säät eivät ole suosineet kehuttavasti, olen silti ehtinyt viettää jo muutamia grilli-iltoja sekä reissailla. Lisäksi olen käynyt myös itse treenailemassa. Nyt tosin pieni kesäflunssa vaivaa, joten olen keskittynyt lepäilyyn sekä yrittänyt kerätä voimia asunnon suursiivoukseen. Kaiken kaikkiaan ei yhtään hullumpi loman aloitus!

Kansallisbaletin kesäkiertue jäi minulta näkemättä enkä ehtinyt myöskään Kuopio tanssi ja soi -festareille, mikä hieman harmittaa. Ajattelin kuitenkin syksyllä yrittää päästä katsomaan jotakin balettia, sillä viime kerrasta on jo jonkin verran aikaa! Vielä kun keksisin, mikä baletti minua kiinnostaisi eniten!

Kuten aikaisemmin lupailin, luvassa on (toivottavasti pian) tekstiä ainakin jalkaterän vahvistamisesta sekä muun muassa rond de jambe en l'air -liikkeestä. Pysykää siis kuulolla ja nauttikaa juhannuksesta! Ehkäpä säätkin pian paranevat! :)

Kuva
Miten sinun kesäsi on alkanut? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ajatuksesi!