| Ihana puku! |
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostokset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostokset. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 11. tammikuuta 2015
Varaston täydennystä
Näin tammikuussa on hyvä päivittää tanssi- ja treenivaatteita! Eksyin pitkästä aikaa Suomen Tanssitarvikkeen sivuille selailemaan balettipukuja. Haluaisin ostaa itselleni uuden puvun balettitunneille, mutta olen hieman epävarma siitä, mikä koko sopii minulle. Yleensä tilaan vastaavassa tilanteessa saman vaatteen useassa eri kooossa, mutta siinä tapauksessa maksan tuotteen mieluiten laskulla enkä luottokortilla tai verkkopankissa. Silloin voin suoraan palauttaa väärän koon tuotteet, jolloin maksan ainoastaan niistä vaatteista, jotka haluan pitää. Tanssitarvikkeen tuotteita ei kuitenkaan voi maksaa laskulla, jos on yksityishenkilö. Niinpä tyydyin vain selailemaan pukuja ja jätin asian vielä toistaiseksi harkintaan. Olen joskus selaillut myös ulkomaisia nettikauppoja, mutta toistaiseksi en ole tilannut sieltä vielä mitään. Itse suosin mielelläni kotimaista, jos vain tuotteet miellyttävät. :)
Mistä sinä ostat omat treenivaatteesi? :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)